Política de privacitat


La
Fundació Inform , es compromet a protegir la privadesa de tots els que accedeixen als seus llocs web i als usuaris que utilitzin els seus serveis. Aquesta Política de privadesa explica les seves pràctiques pel que fa a l'ús de les dades personals recopilades i tractades a través dels seus serveis, en particular en www.inform.es i  www.sefed.es

 

Resum

 
Inform ofereix un servei de simulació d'empreses a través dels productes SEFED i Empresaula, que conformen la xarxa d'empreses simulades.

Inform recopila dades de contacte i identificació de les persones que volen contactar amb nosaltres via aquest lloc web o en altres comunicacions (correu electrònic, etc.); així com les dades de registre de participants dels processos de formació. Aquestes dades seran utilitzades per comunicar-nos amb Vostè i enviar-li informació sobre el servei, així com per prestar els nostres serveis als usuaris registrats.

En completar i enviar les seves dades personals a Inform, a través de qualsevol registre en línia o altres formularis presentats en els nostres serveis o altres comunicacions (correu electrònic, telèfon), Vostè consent el tractament de les seves dades conforme aquesta Política.

Pot revocar el consentiment en qualsevol moment escrivint a privacy@inform.es i adjuntant una còpia del seu document d'identitat.

Llegeixi atentament el text establert a continuació per obtenir tots els detalls d'aquest formulari de consentiment.

 

 

1.              RESPONSABLE DE TRACTAMENT

L'entitat responsable del tractament de les seves dades és la Fundació Inform, domiciliada al Carrer del Pi, número 24, 08810 Sant Pere de Ribes, Barcelona i amb CIF G-61468583. Totes les comunicacions relacionades amb el processament de les seves dades personals hauran de dirigir-se al nostre responsable de Protecció de Dades que s'indica a continuació.

Correu electrònic de contacte: privacy@inform.es

 

2.              INFORMACIÓ PERSONAL QUE RECOPILEM SOBRE VOSTÈ I COM LA UTILITZEM

2.1. Dades recopilades

Recopilem i processem les següents dades:

Dades de Contacte i d'Identificació. Si desitja rebre informació sobre els nostres serveis podrà sol·licitar-la mitjançant la complementació del formulari de contacte, introduint les dades que s'indiquen a continuació: nom, cognoms, correu electrònic, telèfon, informació sol·licitada, empresa o centre de formació. Aquestes dades són obligatòries i, si no es proporcionen, no es pot enviar el formulari de contacte als efectes de rebre la informació sol·licitada.

Dades d'identificació d'usuaris de la plataforma de simulació d'empreses. Una vegada assignat accés als nostres serveis, per accedir als mateixos serà necessari introduir les dades que s'indiquen a continuació: Nom d'usuari, Contrasenya (encriptada).

Navegació. A causa dels estàndards de comunicacions a internet, quan vostè visita la nostra pàgina web rebem automàticament la URL del lloc del que procedeix i del lloc que visita quan abandona la nostra web. També rebem l'adreça de protocol d'internet (“IP”) del seu ordinador i el tipus de navegador que està utilitzant. Utilitzem aquesta informació per analitzar tendències globals per millorar el servei. Aquesta informació no es comparteix amb tercers sense el seu consentiment. A excepció de l'anterior, i de l'exposat a la nostra política de cookies, no recollim cap tipus de dada de caràcter personal si únicament està navegant per la pàgina web.

És important que les dades personals que tenim sobre vostè siguin precises i actuals. Vostè és responsable de l'exactitud de la informació que ens proporciona i s'espera que actualitzi la informació que ens proporciona.

 

2.2. Ús de dades

Utilitzem la seva informació personal per a les següents finalitats relacionades amb els serveis prestats:

      General

  • Comunicar-nos amb la persona que ens sol·licita informació i gestionar la relació amb Vostè.

      Usuaris registrats

  • Proporcionar accés als nostres serveis.
  • Gestionar el seu compte i els serveis (segons allò descrit a l'Avís Legal).
  • Complir amb l'Avís Legal i realitzar altres comunicacions legals.

Comunicacions (en cas de marcar la casella corresponent)

  • Enviar continguts i informació sobre els nostres serveis, iniciatives i la Fundació.
  • Gestionar qualsevol butlletí, correu electrònic de notificació o comunicació comercial en general relatius als Serveis i productes i qualsevol nova prestació, vendes, ofertes o promocions que oferim.

 

3.              BASE JURÍDICA

Les bases jurídiques en les quals fonamentem el tractament de les seves dades personals són: 

  • Per als usuaris registrats, el tractament de les seves dades és necessari per prestar-los el servei contractat i executar el contracte en el qual vostè és part, o per prendre mesures quan ho sol·liciti abans. 
  • El nostre interès legítim per contactar i relacionar-nos amb aquells que ens sol·licitin informació sobre els nostres serveis i la Fundació. 
  • Si escau, en el seu consentiment informat exprés per a l'enviament de comunicacions comercials. 

En determinades circumstàncies, podrem tractar les seves dades conforme aquesta política per complir amb una obligació legal o reglamentària a la qual estem subjectes.

 

4.  CESSIÓ DE DADES I DIVULGACIÓ

Tractem les seves dades personals amb estricta confidencialitat d'acord amb la llei aplicable. Tret que s'estableixi el contrari amb Vostè, les seves dades personals no es proporcionaran a tercers, excepte als nostres proveïdors de serveis sota contractes de prestació de serveis a favor de la Fundació. Requerim que tots els tercers respectin la seguretat de les seves dades personals i els tractin d'acord amb la llei. No permetem que els nostres proveïdors de serveis externs utilitzin les seves dades personals per a les seves pròpies finalitats i solament els permetem processar les seves dades personals per a finalitats específiques i de conformitat amb les nostres instruccions. Podrem divulgar qualsevol informació personal o d'un altre tipus que ens proporcioni, en cas que ens ho requereixi una obligació legal.

Les dades d'aquelles persones interessades amb Empresaula seran comunicades al nostre partner CODEGRAM TECHNOLOGIES S.L., domiciliada a Rambla d’Ègara, 235. 08224 Terrassa amb C.I.F. B65148900 als efectes de prestar el servei i gestionar la relació amb els interessats i usuaris d'aquest servei (més informació en http://empresaula.com/es/privacy)

 

5. CONSERVACIÓ DE DADES

Per als usuaris registrats, retindrem les dades personals que ens hagi proporcionat a través del registre i recopilats durant el curs dels serveis fins a la finalització de l'acord amb nosaltres i la desactivació del seu Compte (per part de vostè o per nosaltres). Una vegada que aquestes dades personals ja no s'usin per a les finalitats esmentades anteriorment, es guardaran bloquejats durant el termini de 6 anys, per raons legals o administratives, com la defensa de la nostra responsabilitat i el compliment de les obligacions legals obligatòries, subjecte a la llei aplicable. Per a les persones que ens contactin, conservarem les seves dades actives durant 1 any després de l'últim contacte amb Vostè, i 4 anys de manera bloquejada per a finalitats legals i/o administratives. 

6.  COMUNICACIONS COMERCIALS

Si marca la casella corresponent, accepta rebre comunicacions comercials de la nostra part pel que fa als nostres serveis i altres. Si amb posterioritat no desitja rebre informació comercial sobre Inform i altres serveis, pot optar per no rebre-la enviant una notificació a privacy@inform.es o fent clic a l'enllaç per cancel·lar la subscripció a les nostres comunicacions per correu electrònic.

 

7.  MESURES DE SEGURETAT

Hem adoptat mesures tècniques i organitzatives per preservar i protegir la seva informació personal de l'ús i accés no autoritzat, així com de la seva alteració, pèrdua o ús indegut, tenint en compte els últims avanços tecnològics, les característiques de la informació emmagatzemada i els riscos als quals s'exposa la mateixa.

 

8.  ELS SEUS DRETS

En virtut de les lleis de protecció de dades, Vostè té dret a l'accés, correcció, esborrat, a objectar el processament, a sol·licitar restricció del processament, a la transferència i a retirar el consentiment pel que fa al tractament de les seves dades personals. Pot fer efectius els drets abans esmentats posant-se en contacte amb nosaltres a privacy@inform.es o a la Fundació Inform, domiciliada al Carrer del Pi, número 24, 08810 Sant Pere de Ribes, Barcelona. També té dret a presentar una queixa davant l'autoritat competent, en aquest cas, l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (Agència Espanyola de Protecció de Dades, C /. Jorge Juan, 6, 28001 Madrid, Espanya).

 

9.  GENERAL

Ens reservem el dret de modificar els termes d'aquesta Política de Privadesa i li notificarem mitjançant un avís clar sobre aquests canvis per correu electrònic, en el nostre lloc web, i en aquesta Política de Privadesa. Si continua utilitzant els nostres Serveis després d'aquesta actualització, es considerarà que accepta els nous termes. Si no accepta l'actualització, avisi'ns i cancel·larem el seu compte i eliminarem les seves dades personals (excepte quan sigui necessari mantenir-los per a finalitats legals) i no podrà seguir utilitzant els nostres serveis.

Tret que una regulació local específica estableixi el contrari, la Política de privadesa es regeix per les lleis d'Espanya.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Documents adjunts